יום חמישי, 10 במרץ 2016

מצעד הספרים תשע"ו- פעילויות


המלצות על ספרים:

  1. גדליה עמי, מנגינה שאין לה סוף, הקיבוץ המאוחד, 1998.


    הספר הוא ספר מצוין, אני בהחלט הייתי מציע אותו לקריאה. אני התבקשתי לעשות עבודה יצירתית על ספר זה, ומכיוון שאני יודע איך ליצור שירים אני אוכל לעשות זאת בתור העבודה שלי.
    אז אני יצרתי מנגינה שמבטאת את הרגשות שלי כלפי הספר, והיא יצאה לא כל כך רע.
    אני אפילו שלחתי את השיר לכותבת של הספר, עמי גלדיה, והיא ענתה, היא אמרה שהיא אהבה את זה, אבל לא רק זה, היא גם שמה את השיר שיצרתי בפייסבוק שלה, ודיברה עלי בהרצאה שהיא עשתה בבית ספר!
                                                                         מקסים קרפנקו, ח4
                                                                                                                 
    פורסם בתאריך 9 בפבר׳ 2016
    Hi there!
    I recently read a book called "The Never-Ending Melody", and I was inspired to make this song. I think it turned out neat, but it's up to you to decide if it's good or not ;)

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה